دکوراسیون با مبل مشکی

دکوراسیون با مبل مشکی

یکی از رنگ هایی که احتمال استفاده از آن در دکوراسیون زیاد است، رنگ مشکی می باشد. از رنگ مشکی می توان در مبل، میز و وسایل دیگر در دکوراسیون استفاده کرد. در این مطلب، همراه ما باشید، تا دکوراسیون با مبل مشکی را بررسی کنیم. برای طراحی دکوراسیون منزل با مبل مشکی می توان از رنگ های زیادی استفاده کرد، زیرا اکثر رنگ ها با مشکی همخوانی دارند. تا انتهای مطلب با ما همراه باشید، تا شما را با یکی از تیم هایی که در حوزه طراحی دکوراسیون در تهران هستند، آشنا کنیم.

دکوراسیون با مبل مشکی

دکوراسیون با مبل مشکی به چه صورت انجام می شود؟

اگر در دکوراسیون خانه خود از مبل مشکی استفاده می کنید، آن را می توانید با رنگ‌های زیادی ترکیب کنید. چند تا از رنگ های متداول که معمولاً با رنگ مشکی ترکیب می شوند، شامل رنگ های قرمز و سفید هستند.

رنگ های دیگری که می توانید با مشکی ترکیب کنید، زرد، طوسی، کرم و رنگ های دیگر می باشند. برای دکوراسیون با مبل مشکی به عنوان مثال می توانید از کوسن های قرمز، سفید، کرم و رنگ های متضاد دیگر روی مبل استفاده کنید. در این قسمت منظور از رنگ های متضاد رنگ هایی هستند، که در مقابل رنگ مشکی قرار دارند. رنگ مشکی به عنوان رنگ تیره ما هست. می توانیم آن را با رنگ های تضادی مانند کرم، سفید و رنگ های روشن و شاد دیگر ترکیب کنیم.

چیدمان مبلمان تیره در حال و پذیرایی

در دکوراسیون با مبل مشکی می توانیم از بوفه و میز های سفید یا کرم استفاده کنیم. در دکوراسیون با مبل مشکی می توانید از میز ناهارخوری مشکی با صندلی های رنگ دیگر یا ترکیب صندلی های مشکی و یک رنگ دیگر استفاده کنید. بهتر است از رنگ مشکی به مقدار زیاد استفاده نشود. رنگ مشکی به علت تیره بودن باعث دلگیری فضا می شود. برای حفظ تعادل رنگ مشکی می توانید از فرش ها، تابلو ها، وسایل تزییناتی و دکوری های دیگر با رنگ های دیگر را در خانه خود قرار دهید.

استفاده از تابلوهای دکوراتیو ست با دکوراسیون با مبلمان مشکی

انتخاب رنگ مناسب کوسن با مبلمان مشکی

رنگ مشکی علت تیرگی ممکن است فضا را تاریک جلوه دهد. مشکل تاریکی فضا را می توانید با نورپردازی مناسب رفع کنید و فضای روشنی را ایجاد کنید.

در دکوراسیون با مبل تیره بهتر است از فرش هایی با رنگ های روشن استفاده کنید. فرش هایی با رنگ کرم سفید سبز را تهیه کنید.

نتیجه گیری

در این مطلب، دکوراسیون با مبل مشکی را بررسی کردیم. به علت همخوانی رنگ مشکی با اغلب رنگ ها، می توان مبل مشکی را با وسایل با رنگ های متفاوت هماهنگ کرد. یکی از بهترین مجموعه ها برای طراحی داخلی منزل، مجموعه آنیلا دکور می باشد.

این مجموعه از سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را آغاز و پروژه های بسیاری را به اتمام رسانده است. چند نمونه از پروژه های به پایان رسیده آنیلا دکور شامل پروژه بیمارستان امام خمینی، باغ و تالار حمید شهریار و پروژه های دیگر می باشد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و هماهنگی با این مجموعه به سایت آنیلا دکور مراجعه کنید. همچنین، می توانید از طریق شماره تلفن 09126717833 با این مجموعه در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up
Call Now Button