دکوراسیون بوهو

دکوراسیون بوهو چه ویژگی هایی دارد؟

اخیراً افراد به دکوراسیون خانه، محل کار و… بسیار اهمیت می دهند. یکی از دکوراسیون هایی که اخیراً طرفدار پیدا کرده است، دکوراسیون بوهو می باشد. این دکوراسیون ویژگی هایی دارد، که باعث محبوبیت آن شده است. برای انجام دکوراسیون بوهو، بهتر است از مجموعه های معتبر در حوزه دکوراسیون کمک بگیرید. تا انتهای مطلب با ما همراه باشید، تا شما را با یکی از معتبر ترین تیم ها در حوزه دکوراسیون آشنا کنیم. برای انجام دکوراسیون منزل نیز می توانید از این مجموعه استفاده کنید.

دکوراسیون بوهو

دکوراسیون بوهو چیست؟

بوهو یکی از سبک های دکوراسیون می باشد. دکوراسیون بوهو در دسته سبک های خلاقانه و هنری قرار می گیرد. از آویزای مکرومه بافی پارچه هایی با طرح هایی مانند گریم و جاجیم و موارد این چنینی دیگر دکوراسیون را برای شما به تصویر می کشد، استفاده می کنند. بوهو را با نام های دیگر می شناسند. نام های دیگر دکوراسیون بوهو نام های بوهمین یا بوهمیان می باشد. در دکوراسیون بوهو اصولی را باید رعایت کرد در این قسمت از این مطلب، برخی از اصول دکوراسیون بوهو را برای شما ذکر می کنیم.

دکوراسیون چوبی و سفید بوهو برای حال و پذیرایی

یکی از اصولی که در دکوراسیون بوهو باید رعایت شود، رنگ بندی می باشد. در این سبک از دکوراسیون معمولاً از رنگ هایی مانند سفید، قهوه ای روشن و تیره، سبز، آبی فیروزه ای و همچنین رنگ هایی استفاده می کنند. مورد دیگر که در این سبک از دکوراسیون باید رعایت شود، مربوط به نورپردازی می باشد. در دکوراسیون بوهو از لوستر های کوچک چوبی یا فلزی که کریستال کم و شمع ها کنار آن قرار دارند، استفاده می کنند.

چیدمان مبلمان حصیری در خانه

اصول دیگری که در دکوراسیون باید رعایت شود، در ارتباط با دکوری ها و اکسسوری های مناسب با این سبک می باشد. در سبک بوهو باید از دکوری هایی استفاده کرد، که فرهنگ های مختلف را نشان دهد. زیرا نشان دادن فرهنگ های مختلف یکی از ویژگی های سبک بوهو می باشد. یکی از وسایل تزئینی در دکوراسیون بوهو تابلو های نقاشی می باشد. باید به نسبت به متراژ خانه از وسایل تزئینی استفاده کرد. در این قسمت به برخی از این ویژگی ها اشاره می کنیم.

طراح دکوراسیون داخلی در تهران

برخی از ویژگی های سبک بوهو عبارتند از:

  • یکی از ویژگی های سبک بوهو که نشان دهنده دکوراسیون بوهو می باشد، گلدان هایی با گل هایی با برگ پهن می باشد.
  • همانطور که در متن اشاره کردیم لوستر های چوبی آویز های مکرومه بافی پارچه هایی با طرح شبیه گلیم و جاجیم و دکوری های این چنینی دیگر یکی دیگر از ویژگی ها می باشد.
  • استفاده از مبل های راحتی دیگر نشانه سبک بوهو می باشد.

نتیجه گیری

در این مطلب، ویژگی های دکوراسیون بوهو را بررسی کردیم. یکی از بهترین مجموعه ها برای طراحی داخلی منزل مجموعه آنیلا دکور می باشد. این مجموعه دارای طراح دکوراسیون در تهران می باشد. این مجموعه از سال 88 فعالیت خود را آغاز کرده است. جهت دریافت اطلاعات و هماهنگی های بیشتر می توانید از طریق سایت این مجموعه یا شماره تلفن 09126717833 اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up
Call Now Button