تمیز کردن کاغذ دیواری سفید

نحوه تمیز کردن کاغذ دیواری سفید

کاغذ دیواری سفید در طراحی داخلی منزل و دکوراسیون منزل اغلب به دلیل بزرگ تر، روشن تر نشون دادن فضا و ظاهری زیبا استفاده میشود. با وجود همه این قابلیت ها و زیبایی هایی که کاغذ دیواری های سفید دارند ولی حفظ تمیزی و درخشندگی آن میتواند چالش برانگیز باشد و به نحوه تمیز کردن کاغذ دیواری سفید بستگی دارد.

تمیز کردن کاغذ دیواری سفید

۱. تعیین نوع کاغذ دیواری.

قبل از نحوه تمیز کردن کاغذ دیواری سفید تعیین نوع کاغذ دیواری اهمیت ویژه ای دارد. قبل از شروع مهم است شما نوع کاغذ دیواری خود را بشناسید. کاغذ دیواری های سفید میتوانند قابل شستشو یا غیر قابل شستشو باشند. کاغذ دیواری هایی از جنس وینیل برای تمیز کردن بهترین گزینه هستند چون در برابر رطوبت مقاوم هستند.

۲. استفاده از مواد تمیز کننده مناسب.

برای کاغذ دیواری های قابل قابل شستشو بهتر است از آب ولرم وکمی مایع ظرفشویی استفاده کنید و مراقب باشید از مواد شیمیایی غلیظ و سفید کننده ها دوری کنید زیرا میتوانند رنگ کاغذ دیواری را تغییر دهند یا آسیب به کاغذ دیواری وارد کنند.

۳. روش تمیز کردن.

یکی دیگر از عواملی که در نحوه تمیز کردن کاغذ دیواری سفید اهمیت دارد روش تمیز کردن آن است.

شما میتوانید برای تمیز کردن کاغذ دیواری خود از یک اسفنج نرم یا پارچه ای که به محلول آغشته شده استفاده کنید و با حرکات ملایم و دورانی روی سطح کاغذ دیواری کارکنید. از برس های خشن و فشار زیاد برای تمیز کردن کاغذ دیواری استفاده نکنید تا به بافت کاغذ اسیبی وارد نشود.

خانه تکانی آشپزخانه

۴. لکه ها.

برای تمیز کردن لکه های سرسخت میتوانید جای مواد سفید کننده که به کاغذ دیواری شما آسیب میرساند میتوانید از بیکینگ سودا و آب یک خمیر درست کنید و به آرامی روی لکه بمالید و پس از چند دقیقه با یک پارچه نمدار تمیز کنید.

۵. خشک کردن کاغذ دیواری.

یکی از مراحلی که در نحوه تمیز کردن سفید مهم است خشک کردن کاغذ دیواری است چون اگر آنرا خشک نکنید میتواند آسیب ببیند یا نمدار بودن کاغذ دیواری باعث لکه دار شدن آن شود. برای انجام این کار میتوانید پس از تمیز کردن با استفاده از دارچه خشک و تمیز رطوبت اضافی را بگیرید و اجازه دهید کاغذ دیواری به طور طبیعی خشک شود.

۶. پیشگیری از آلودگی ها.

برای کاهش دفعات تمیز کردن میتوانید از آلوده شدن و کثیف شدن آن جلوگیری کنید و برای انجام این کار میتوانید از محافظ یا تغییر چیدمان منزل به گونه ای استفاده کنید که کاغذ دیواری کمتر در معرض آلودگی ها قرار گیرد.

نحوه تمیز کردن کاغذ دیواری روشن

سخن نهایی

حفظ درخشندگی و زیبایی کاغذ دیواری سفید در منزل شما با نکاتی در مورد نحوه تمیز کردن والپیپر سفید و نگهداری آن امکان پذیر است. شما با شناخت نوع کاغذ دیواری، استفاده از مواد تمیز کننده مناسب، روش های ملایم تمیز کردن و راهکارهای پیشگیرانه میتوانید از زیبایی بی اندازه فضای داخلی خود لذت ببرید. همچنین برای مشاوره با طراح دکوراسیون در تهران و انجام خدمات طراحی داخلی و دکوراسیون منزل و محل کار خود با ما (آنیلادکور) در ارتباط باشید و از مشاوره مشاورین ما استفاده نمایید.

09126717833

aniladecor@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up
Call Now Button